середу, 30 березня 2011 р.

Великодній декупаж))) Автор: Юля

  Нещодавно перебирала коробку з листами (так, були часи, коли листи були паперові :-))) і знайшла серветку, яку колись тато привіз мені з Польщі, пролежала вона в мене не багато, не мало, а десь з десяток років і..... знайшлася. Так як я давно вже хотіла "подекупажити" , це був останній поштовх. Перша спроба і з матеріалами , які були під рукою :-)))
  Ось серветочка і коробочка, яка стала моєю жертвою ( до речі, кумасю, дякую за неї) :-)))



  Я люблю випрбовувати нові техніки, тому просто декупажити мені було замало. Спочатку на кришку коробки вирішила  наклеїти яєчну скорлупку, для  надання об'єму, потім пофарбувала. Коли це все діло висохло, вийшло ось так:


  Далі приклеїла серветку і все пролакувала. Готову коробочку буду використувувати для писанок, або щоб зберігати барвники для пасхальних яєчок.



   Декупажити мені сподобалось, от прикуплю трохи серветочок, шкатулочку гарненьку і займусь цим ділом серйозніше)))

  А ось яка краса розцвіла у нас на підвіконні:




  Усім бажаю приємного дня!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...