четвер, 6 жовтня 2011 р.

Про бірочки для блокнотів та мій МАГАЗИНЧИК

  Ще вчора зробила бірочки на блокноти, які збираюся продавати. А сьогодні створила додаткову сторіночку на блозі, де і буде розташований мій маленький і скромний магазинчик. Так як я новачок у цій справі, то не судіть строго))) Якщо ціни надто високі - напишіть мені це в коментарях)))



Першими на продаж йдуть блокноти:

ПРОДАНО
Sewing Love. Більше інформації тут.
Ціна 70 грн 


Пурпуровий скетчбук/блокнот. Інформація тут.
Ціна 100 грн

Якщо виникають питання пишіть на мейл fyuli@rambler.ru

P.S. А ще взавтра - післязавтра запрошую на рукодільну цукерочку в честь відкриття мого маленького магазинчика)))
Дякую, що заходите і читаєте, я це справді дуже ціную!!!

Ваша Юлька!!!

10 коментарів:

  1. Юлічка вітаю тебе з відкриттям міні магазинчику і щиро бажаю щоб в найближчому майбутньому в тебе був свій справжній магазин з великою кількістю клієнтів ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Юля,як на мене, я б до тих цін мінімум сотню накинула - це ж повністю ручна робота!!!! За 70 грн. на Петрівці прості записники продають, а тут така краса!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю! Молодець, що наважилась!!! Ціна дійсно замала.Деякі майстрині листівки продають за 15-20 гривень, а тут цілий блокнот)))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчаточка!!! Знаю, що ціна як для ручної роботи низькувата, але, як сьогодні сказали в магазині в нашому місті (хотіла здати блокноти туди), у нас за більше не продасиш((( А так як я початківець така в мене буде стартова ціна.

    ВідповістиВидалити
  5. мене завжди дивувало, що наші люди на манікюр чи стрижку, 100(умовно) грн не шкодують, а як виріб ручної роботи за 100 грн - дорого... З іншої сторони - стрижка забирає максимум 1 годину і майстер має за то 100 грн., а скільки в нас забирає виготовлення чогось? А матеріали? а душа, вкладена в роботу?
    Юля, вибач, розійшлася я... просто я з таким теж колись зіткнулася...

    ВідповістиВидалити
  6. Юлечка, бирочки чудесные! А по поводу цен я тебя понимаю, сама ставлю такие мизерные, чтоб люди брали. Наши люди, к сожалению, еще не привыкли за ручную работу платить соответствующие деньги

    ВідповістиВидалити
  7. погоджуюсь з Алінкою що не цінують люди працю...та й багато хто з нас сам соромиться ставити більшу ціну
    а в мене в районі продають листівочки ручної роботи....просто на кольоровому папері , декілька квілінгових квіточок (3-5 штучок маленьких) і напис видрукуваний на шматочку паперу і таке "мистецтво" 25 грн )))
    а ще хочу купити твій блокнотик в машинкою швейною ;) і МК як ти плела каптал )))
    напишеш мені на пошту? ;)

    ВідповістиВидалити
  8. Оксанко, дякую за такий гарний старт для моїх продаж))) Я рада, що мій блокнот потрапить у хороші руки)) На пошту зараз тобі напишу!!!

    Дівчатка, дякую за підтримку!!! Я дуже ціную вашу думку!!! Сумно, коли не цінують ручну роботу. В мене такі випадки навіть у перекладацькій діяльності. Коли великий переклад і знаєш, що трохи на цьому заробиш, то не переймаєшся ні часом присвяченим беспосередньо перекладові, ні часу згаяному у черзі до нотаріуса. А буває, що постійний клієнт просить перекласти довідку, відмовити не можеш, робота коштує 50 грн, а нотаріус бере 100. Ти находишся і наробишся, а хтось заробить, то від цієї людини залежна.
    Бачиш, Алін, я теж про наболіле)))

    ВідповістиВидалити
  9. Юлічка, вітаю з відкриттям магазинчика!!!!!! ти така молодчинка!!!!
    Блокноти твої справді дууууууже і дууууууууже гарні! а бірочки такі ніжненькі )))
    А про ціну... як я тебе розумію!!! я теж зіткнулася з такою проблемою, чомусь за китайську іграшку люди готові платити,а за ручну роботу з НАТУРАЛЬНИХ матеріалів, на жаль, ні ((( ой, і я тут про наболіле ))))

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт. Вітаю з відкриттям магазину! Я, мабуть, буду брати з тебе приклад! А на рахунок ціни - це питання складне. Я на свої вироби теж поки придумаю ціну, то голова макітриться. Якщо реально порахувати всі витрати, час, тепло і креатив, то виходить одна ціна. Якщо зважити, чи за неї куплять, особливо в нашому місті (а не в столиці) - виходить зовсім інша. Бажаю тобі, щоб твої клієнти і замовники тебе радували і цінували!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...