понеділок, 3 жовтня 2011 р.

Vintage bobbins and... // Вінтажні шпульки і ...

  Ось такі шпульки виготовились вчора))) Захотілось чогось такого старого і романтичного для мережива і стрічок

  
Ось такий комплект дві більші і дві менші.
Розмір більшої приблизно 6х9см, а меншої 4,5х4см.
Вирізані із грубого картону, затоновані акриловою перламутровою фарбою, потім приклеїла серветку і пролакувала.


Такий собі декупажний експеримент
 

А тепер дуже радісна для мене подія. Моя листівочка (про яку я писала ОСЬ ТУТ) посіла перше місце у завданні від блогу "Завдання для душі", чому я безмежно рада
А ще мене запросили у дизайнери на наступне завдання.
З гордістю поміщаю ці банери на мою сторінку.



А ще запрошую Вас приймати участь у наступному завданні від блогу "Завдання для душі"

Бережіть себе і своїх рідних!!!

6 коментарів:

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...