середу, 1 лютого 2012 р.

Коробочка - органайзер для рукоділля або Набір рукодільниці

Привіт!!!
Як швидко минули свята і січень!!
Чи це тільки мені так???
У нас сьогодні мороз -22 і ми з Марком вже тиждень сидимо вдома(((
Стараємось не сумувати)))
Добре, що нас двоє)))
Добре, що є Ви)))
І хоч наше спілкування віртуальне, все ж таки зігріває)))
Сьогодні я з коробочкою для рукоділля.
Отак вона виглядає у зібраному стані))
 Тут трошки інший ракурс.

 Кришечка знімається і коробочка розкладається такою квіточкою)))

 Майстер - клас як виготовити таку коробочку взяла у Юлічкіному блозі Цитатнік, де можна знайти купу ідей!!

 А це вже ціленький наборчик.
І скоро він буде подарований одній чудовій рукодільниці і точно не буде лежати без діла)))

 Дякую, що заходите, читаєте!!!
Величезне спасибі за коментарі до попереднього посту!!!
Дуже приємно було їх читати!!!
Гарного Вам дня!!!
Не мерзніть!!

39 коментарів:

  1. все.... я впала і лежу пляцком... яка ж ти умнічка!!! ЯКа краса народжується від твої рук!!!! ОООООООООООООО, немає слів щоб висловити захоплення!!!! БРАВО!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Мар"яшка!!! Але ж ти мене з тим "пляцком" розсмішила!!! Дякую за позитив!!!

      Видалити
  2. яка дивовижна коробочка) дуже зручна)
    мені дуже подобається! от би і мені таку))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, може я таку колись і розіграю між своїми улюбленими читачами)))

    ВідповістиВидалити
  4. Такая с виду маленькая, а какая функциональная. СУПЕР!! Отличный дорожный вариант!

    ВідповістиВидалити
  5. Ух ти, яка класна штука ця коробочка, так цікаво реалізовано!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Потрясающая, функциональная!!! А как красиво с блокнотом дополняют друг друга! Супер!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Юлечка, ты сражаешь просто наповал!!!!!!!!!!! Очередная суперская вещь!!!!!!!! Очень все красиво и продуманно!!!!!! Просто прелесть!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Просто не вистачає слів, щоб висловити захоплення!!!!! Думаю, навіть, якщо людина раніше не займалась рукоділлям, то потримавши в руках таку красу, зразу захоче щось створити власними руками :-) А тим паче рукодільниці такий органайзер дуже в пригоді стане!

    ВідповістиВидалити
  9. Юлічка, я теж як Мар'янка "лежу пляцком"!!!!! як гарно і як корисно, аааа!!! я теж таке хочу, зараз біжу дивитися на МК!!! і блокноти твої чудові!! а тканинку таку ти де брала, якщо не секрет?
    все, мушу напроситися до тебе в гості, щоб те все в живу побачити!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. дуже гарна коробочка. уявляю скільки в неї вкладено праці. молодець.

    ВідповістиВидалити
  11. Органайзер просто неймовірний.. це ж стільки роботи! І тканинка суперова. Найкращий рукодільний подарунок рудодільниці!

    ВідповістиВидалити
  12. очень классная коробочка! такая функциональная! и ткань очень красивая, сочная!

    ВідповістиВидалити
  13. Юляяяя, ты прям что не спишь не ешь там.... прям как пирожки печешь всякие супер-красивости! прелесная вещица, от же ж повезло кому-то на такую красивость:)) я прям себе захотела такое сделать:)вот реально сегодня достала канву бискорнюху делать и передумала, думаю... ну вот куда она мне... а теперь знаю что на крышечку такой коробочки можно пристроить:)))

    ВідповістиВидалити
  14. Юлечка, чудесная коробочка получилась - красивая, аккуратная, функциональная!

    Спасибо за ссылку на блог.

    ВідповістиВидалити
  15. Волшебная коробочка получилась!

    ВідповістиВидалити
  16. Органайзер просто "шик,блиск,красота" !

    ВідповістиВидалити
  17. в тебе просто золоті руки! так все гарно, акуратно і ........ довершено! прям слів бракує:) дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  18. Да, Юлечка! Твои таланты не знают границ... Я думала ты только по блокнотикам спец, а тут и тильда обалденная, и коробочка - умереть - не встать... В общем, я как и Марьяна ПАЦТАЛОМ! :))))

    ВідповістиВидалити
  19. Оце так краса... вперше бачу таку... і вже собі хочу. Ідея мега креативна!)

    ВідповістиВидалити
  20. в мене не маэ слів, одні враженння, така все ідеальне просто. Золоті рученятка маєш)

    ВідповістиВидалити
  21. усі лежать пляцком)))) Комплект і красивий, і корисний! Ото комусь пощастить!
    А ми теж сидимо вдома((( У нас до всього ще й у квартирі холодрига(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І в нас в квартирі з вчорашньогодня холодніше стало, вже у футболці не походиш(((

      Видалити
  22. Я. таку штуку, вперше бачу) Класна і дея) А, ти дуже гарно все офоримла) Тканина суперова) Ото, комусь пощастить)
    Молодець! Я, теж лежу пляцокм прибита, від твоєї майстерності і таланту))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  23. Органайзер, як то кажуть "обнять и плакать"!
    Юля, у мене теж виникає питання "Коли ти це все встигаєш? Може є якийсь секрет? Поділись"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валентинко!! Якось так саме по собі виходить)) бажання щось робити настільки велике, що й час десь береться)))

      Видалити
  24. В неї зв"язок з космосом - потаємний.. тсссс... і їй по блату додають кілька годин у добу :)) Я теж залізла разом з іншими під той ваш пляцок, і лежуууу... Вражена просто! Красиве і корисне - точно, як в поезії...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б не відмовилась від кількох зайвих годинок)))) Дякую, Олічка!!!

      Видалити
  25. Коробочка с сюрпризом!!! Органайзер очень красиво сделан!!! Класс!!!

    ВідповістиВидалити
  26. Какая нужная вещичка..ты умница..как же заставить себя сделать такое великолепие..

    ВідповістиВидалити
  27. Какая прелесть! ты молодчина!

    ВідповістиВидалити
  28. Дякую, дівчаточка, усім усім!!! Ваші коментарі зігрівають у ці морозні дні!!!

    ВідповістиВидалити
  29. я пляцком не впала ))) я все через те що сижу на дивані ))) так би точно рухнула,разом з дівчатами )))
    направду дуже гарно вийшло!!! це чудовий подарунок і так все акуратно!! Молодчина!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Оксаночко!!! Маю надію, що новій власниці сподобається)))

      Видалити
    2. ой, как понравилось!!!!! Слов просто нет!!!! Спасибо большое!!!! Сегодня получила))) Крепко обнимаю!

      Видалити
  30. Ух ти, як класно, просто Супер Мега Класна коробочка!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...