четвер, 21 червня 2012 р.

Простенька листівочка для блогу Завдання для душі

Привіт!!!
Давненько мене тут не було)))
Але вас я всіх читаю, тільки на комент не маю часу((
Трошки із замовленнями справлюся - і обов"язково буду мандрувати вашими блогами залишаючи сліди-коменти)))
В якості запрошеного  дизайнера створила ось таку простеньку і трохи наївну листівочку для нового завдання від блога "Завдання для душі" Ефект 3D.



Сердечка трошки підняті на двосторонню вспінену клейку стрічку, а всередині  pop-up.

От і усе) Взавтра повернусь з новим кулінарним блокнотом, а сьогодні ще купа планів, багато шиття і похід на дачу.
Якось покажу вам свою дачку і що я там вирощую))))

Бережіть себе!!! 

4 коментарі:

  1. нічого собі простенька листівка!!! Юля, вона така класна і оригінальна!!!
    Чекаю КБ ;)

    ВідповістиВидалити
  2. О, Юля, я запримітила цю листівку ще в "Завданнях", класна! І незвичайна!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже цікава листівка і зовсім не простенька:)Молодець!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...