понеділок, 24 вересня 2012 р.

Vintage Heart Album // Альбом вінтажне серце

Привіт - привіт!!!
Сьогодні я з готовим результатом)))
Вінтажний альбомчик формату А4.
5 розворотів.
Місце на 19 фото 10х15 см і кишенька на диск.

Фоток буде багато)))


Обгортку вирішила робити максимально простою і ніжною, так як середина досить насичена.


Вишивка - це дизайн Renato Parolin.
Дуже люблю ці сердечка.
Зав"язується альбомчик на мереживо.



Перший розворот.




Детальки теж моя робота.
Ось глина, розкатана, проштампована і затонована.
Метелики теж вирізані вручну , штамповані і тоновані)))


Другий розворот.
У всьому альбомчику використаний папір і вирізки відПріми, а також прімовські штампи.
Виявилось, що мені дуже легко працювати з матеріалами саме від цього виробника.




Третій розворотик.


Дуже шкода, що елементи декору, а також місця під фото закривають фон на акварельному папері, але ось на цьому фото гарно видно відбитки листочків троянд.



Четвертий розворот.




А це п"ятий розворот.
На бінго картці можна  помітити важливу дату))



Крім того, думаю ви помітили, вперше робила альбомчик не на кільцях, а на тканинному з"єднанні.
Сподобалось страшенно.
Альбомчик суперово пахне кавою з ваніллю)))

А ще зрозуміла, що такий вінтажний стиль мені найближчий.
Альбомчик виготовився швиденько і без "творчих мук"))

Дякую, що переглянули мій довгенький пост!!!!

*******
Ще до мене прилетіла одна АТС-очка від Мілади.
Скоро буду хвалитися))))

Бережіть себе і насолоджуйтеся сонячними осінніми деньками!!!

16 коментарів:

  1. Юлічка, справжня краса!!!!!!!! Так гарно вийшло!!!!! В такому альбомі будут дуже гарно виглядати ч/б фото!!!!! Стильно і красиво! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  2. Юлічка!Шикарно просто!!!Витончено і ніжно!Дуже цікаво як ти робила тканинне з"єднання,може колись поділишся МК)))

    ВідповістиВидалити
  3. Красиво дуже! Обкладинка взагалі така вишукано-проста. Гарно вийшло, в стилі, теж подумала про ч/б фото...

    ВідповістиВидалити
  4. так нежно-нежно-принежно - это я про обложку!
    а без творческих мук - здорово, чтобы ВСЕГДА так было !!!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красивый альбом! Странички чудесные, понравились очень.

    ВідповістиВидалити
  6. Гарнющий! Дуже акуратна і вишукана обкладинка! Шкода, що не видно, які гарні листочки фонові (вони мені ще з попереднього допису впали в око).
    Понюхати той альбомчик хочеться ))))

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже ніжний, стриманий, але водночас стильний альбомчик! вишивка супер, і як ти на льоні вишиваєш!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарна робота!Я взагалі то не дуже полюбляю саморобні)))(не знаю,чому саме?) альбоми,але твій -один з тих,який мені довподоби))) Сторінки з листочками страх як подобаються! Обкладинка чудова!Клас!

    ВідповістиВидалити
  9. Юля, яка ти молодчинка! Гарний -прегарний получився альбомчик!!!! Ы все дуже акуратно! Суперр!

    ВідповістиВидалити
  10. Юлічка. красиво неймовірно, такі сторіночки пахнючі і ніжні. І що головне - мінімум прикрас, а так вес довершенно!

    ВідповістиВидалити
  11. Юля, ти молодець! Дуже гарно і незвичайно! Деталькі всі умісні і не кричащі, обгортка взагалі "нема слів", ніжна, як жива :-)

    ВідповістиВидалити
  12. Тепер моя черга знімати капелюха, бо скрап - це якась дивовижна таємниця:))))

    ВідповістиВидалити
  13. Дуже красиво вийшло:ніжно, витончено.А від обкладинки я просто в захваті)))

    ВідповістиВидалити
  14. Юлічка, це просто чудо!!! Неймовірно красиво!!! просто ВАУ ))) дивишся і мову відбирає ))
    СУПЕР!!

    ВідповістиВидалити
  15. Такий гарний альбом, нічого лишнього, ніщо не відволікатиме від фоток. у тебе таке почуття міри і кольору і стилю, а яка фантазія. Молодець)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...