пʼятницю, 30 листопада 2012 р.

Альбомчик для дисків

Привіт мої хороші!!!
Маю надію у вас настрій кращий, ніж у мене!!!
Я зробила величезне замовлення в нереальний для мене короткий термін і мене це абсолютно вимотало(((
Ходжу зараз поваших бложиках, спілкуюсь зі своїми друзями он-лайн, п"ю кавусю і відпочиваю)))
Надіюсь ступор мій не надовго)))

Покажу вам сьогодні альбомчик для конвертиків з дисками, який я робила для блогу Завдання для душі. В нас сьогодні там стартувало нове цікаве завдання - В ефірі. Тема завдання - радіо і телебачення, стиль - ретро.
Приєднуйтесь!!!


Альбомчик для мого улюбленого ТВ серіалу Друзі. Вже 100 разів його дивилась і далі дивлюсь, а ще люблю цитувати героїв)))
От пишу про них і настрій поправляється)))


Тканинка для обгортки - бавовняна, роздрукована картинка і оверлеї від Штампувальні. Сподобались вони мені дуууже!!!
Всередині папір від Пріми.

Бажаю вам гарнющого теплого вечора!!!
Записуйтеся на цукерку, хто ще не встиг записатися, незабаром розіграш)))
Цьомкі!!!

14 коментарів:

  1. Альбомчик суперовий вийшов) Класний) Я не дивилася цей серіал, точніше окремі серії тільки, тепер точно передивлюся)))

    ВідповістиВидалити
  2. Клас! Чудовий альбом. "Друзі" у нас теж в улюблених :) Доця моя їх дуже полюбляє і я біля неї завжди присідаю. Такий регіт в хаті, коли їх дивимось :)

    ВідповістиВидалити
  3. М’якенька обкладинка повинна сподобатись дискам :-))) Вирішила передивитись серіал, бо дивилась ще в школі, зараз же по іншому сприйматиметься...

    ВідповістиВидалити
  4. Крутий такий! Один із моїх улюбленних серіалів!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Обожнюю серіал Друзі))
    Тому цей чудовий альбомчик заповнила б дисками зі всіма сезонами серіалу))
    Дуже гарна робота!!!Ти молодчинка

    ВідповістиВидалити
  6. А я серіали не дуже люблю, а от альбомчик вийшов супер, тканина така гарна разом з мереживом. Дуже красиво!

    ВідповістиВидалити
  7. А я щось не в*їхала в суть того серіалу і з того часу його не люблю( А от альбомчик просто чудо!)))

    ВідповістиВидалити
  8. серіал дуже люблю! теж дивилась купу разів і ще хочу:))))
    гарна ідея зберігання дисків)) як завжди, бездоганне виконання!

    ВідповістиВидалити
  9. Справді ідея класна, зберігати диски так, у нас де вони тільки не валяються, в смислі, лежать :-)

    ВідповістиВидалити
  10. Юля, яка красива хатка вийшла для улюблених фільмів!

    ВідповістиВидалити
  11. Хороша домівка! Вітаю із закінченням великої роботи, але тии ж на тому не зупинишся, правда?

    ВідповістиВидалити
  12. Ой, не сумуй, Юлечко! То минає! А втома пройде і знов захочеться щось робити :))) Альбомчик мені дууууже подобається, не зважаючи на те, що цей фільм не є серед моїх фаворитів :) Все так стильненько підібрано і дуже акуратно. Супер!

    ВідповістиВидалити
  13. І я обожнюю цей серіал!Дуже класна ідея і чудова її реалізація))Нових тобі сил для творчості;)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...