середу, 27 лютого 2013 р.

Блокнотики "Маленький принц"

Привіт!!!!
Я сьогодні не мала писати пост, бо хотіла зранку куховарити.
Але в нас немає води(((
Тому посту бути)))

А ще в нас світить сонечко і пахне весною!!!

Зараз по блогах і челленджах дуже популярна тема Маленького Принца.
Вона не обійшла і мене.


Блокнотики невеличкі, формат А6.
Обтягнуті натуральним небіленим льоном, якого залишилось в мене вже дуже мало і який я дуже люблю))) 


Малюнки Кім Мін Джи.
Один блокнотик про зустріч із змією, другий - з лисицею.
Чудова казка в Екзюпері, її варто іноді перечитувати.


Каптали плетені вручну.
Закладки - льні шнурочки з підвісками-ключиками.


В кожному блокноті по 70 аркушів, тонованих у каві і ванілі і проштампованих



Малюнки сховані під плівку для надійності)))
Для декору настрочила шеббі-стрічки і використала гудзики.



Ось такі вони в мене)))

Блокнотики ПРОДАЮТЬСЯ.
Більше інформації в МАГАЗИНЧИКУ.


Гарного вам дня!!!

11 коментарів:

  1. Вечная тема))) Красиво! Ткань очень нравится! Даже самой захотелось прикупить ее немного) Обожаю блокноты! Каптал такой аккуратный! А я все никак не могу с ним справиться(((( Клею киперную ленту)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже красиві і стильні блокнотики!
    а я от ніяк не зберуся з духом, щоб зробити блокнот з тонованими сторінками :))
    може як потепліє - листочки швидше сохнутимуть :)

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, блокноти такі вже тематичні, такі вже "з настроєм"! Чудові штучки, продумані, стильні... Довго можу хвалити:) Недавно перечитала казку :) Тому дарую тобі КОЛЕКЦІЮ з твоїми блокнотиками на Ярмарці Майстрів. Закликаю всіх проголосувати за неї! Мы в ответе за тех, кого приручили...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Мы в ответе" - пряме посилання на колекцію :) натискайте.

      Видалити
  4. Люблю перечитувати "Маленького принца"...
    Блокнотики класні!
    Чесно, не зустрічала тепер у блогах цієї теми - мабуть, не в тих блогах гуляю))))

    ВідповістиВидалити
  5. Такая нежность получилась! Чудо!

    ВідповістиВидалити
  6. Такі лаконічні, але досить змістовні вийшли!
    Пішла дивитись колекцію Олі.

    ВідповістиВидалити
  7. Які класні блокнотики, а блоки мабуть на попередніх фото красувались доки у такі гарні обкладинки не вбрались))

    ВідповістиВидалити
  8. Гарненькі блокнотики! Я вже перечитала цю казку на віх мовах які тільки знаю, і на всіх вона звучить по іншому, треба вчити французьку і перечитати на французькій :)

    ВідповістиВидалити
  9. Прекрасные фотографии. А блокнотики невероятно красивые. Мне очень нравятся.

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...