пʼятницю, 1 березня 2013 р.

Листівка - коробочка ))

Привіт, дівчатонька!!!!
З початком весни вас!!!
Хорошого настрою!!!

У нас за вікном погода осіння, хмарно і дощить, але на душі весна)))

Вам ще не набридли мої вінтажності???
Бо сьогодні буде ще одна)))

Коробочка з метеликами, виготовлена для блога ЗДД, де стартувало нове завдання "Там, де живуть метелики"


Коробочка квадратна з ребром 10 см, досить величенька.



Тонувала, рвала, штампувала, вирізала)))


Ось такі справи)))

Гарного вам дня!!!

9 коментарів:

  1. не набридли ще :))) Я твою гарну коробочку ще вчора зацінила ;)
    У неї можна щось і покласти - подаруночок якийсь не велекий...

    ВідповістиВидалити
  2. Какая чудесная коробочка! Нравится!
    Юль, подскажи где найти шаблон для коробочки? Мне надо для учительницы мыло упаковать в прямоугольную коробочку с крышечкой, даже не представляю как ее сделать!

    ВідповістиВидалити
  3. Мені навіть дуже подобаються твої вінтажності. В мене 3 цим в3агалі проблеми, а в тебе так гарно )))

    ВідповістиВидалити
  4. Я еще ночью в ЗДД увидела - прелесть! Мега-винтажно и бабочково)))

    ВідповістиВидалити
  5. Ну як така краса може набриднути?! Метелики просто казкові. дуже подобається коробочка :)

    ВідповістиВидалити
  6. Вінтаж - твій стиль! Щоб ти не зробила - чудово виходить :-) Я б теж в середину великого метелика якусь прикрасу поклала!

    ВідповістиВидалити
  7. Метелично-преметелично:) Вінатно-превінтажно!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...