понеділок, 14 жовтня 2013 р.

Маленький принц )))


Маленький принц справді існував, ось вам докази: він був славний, він сміявся і хотів баранця, а як тобі хочеться баранця, то ти існуєш.

Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц"

Привіт, дівчатка!!!

Я до вас із невеличким повтором))
Блокнотик про Маленького принца!!!
Ах, яке задоволення перечитувати цю мудру книгу)))

Формат А6, 120 аркушів, тонованих у кориці і ванілі))


Тканина - льон.
Закривається на гумку і великий дерев"яний гудзик))




Форзаци і два розділювачі заембосені і містять слова із книги))





Сторіночки проштамповані.




Ось такі справи)))
А зараз я допишу і побіжу на зустріч із подругами))

Па-па!!!

7 коментарів:

  1. Юль!Он замечательный!И очень трогательный!К своему стыду,я не читала это произведение,хотя читать очень люблю...но как то не сложилось...Вот пошла скачивать себе Маленького принца...буду исправлять ситуацию))
    Я только познакомилась с эмбоссингом.Мне он очень понравился...разглядев у тебя детальки в очередной раз убедилась ка это красиво!Спасибо за приподнятное настроение)

    ВідповістиВидалити
  2. Юльчику, прекрасний блокнотик, особливо форзацики сподобались)) А я от не читала "Маленького принца", хоча перечитала просто дуже багато книжок. Сором-сором мені....

    ВідповістиВидалити
  3. Він чудовий, і це не зовсім повтор. Наембосила! Все дуже вдало, і цитати, і застібка. А як приємно бачити на фотосесію одну шеббі-шкатулочку!))

    ВідповістиВидалити
  4. Интересный такой! И странички "вкусные", приятно поразглядывать:)

    ВідповістиВидалити
  5. Замечательный блокнот!!! И слова такие, за душу берущщие!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Це не повтор, а новий шедевр на тему "Маленького Принца"! Ембосинг з картинками дуже гарні, як і блокнот вцілому!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...