вівторок, 24 грудня 2013 р.

Проект "Невидимі діти" і мій скромний внесок

Привіт-привіт!!!
Як настрій??
Відчуваєте наближення свят???
В нас кожний день лунає різдвяна музика, світиться ялинка і цвіте пуансетія, але весняна погода за віконцем не дає настрою стати насправді святковим.

Та сьогодні я не про це.
Завдяки чудовій майстрині і чуйній людині Алісі я познайомилась з проектом "Невидимі діти" і навіть встигла прийняти участь у виготовлені листівочок для діток.
ТУТ блог і ТУТ сторінка ВКонтакті проекту.

Робила я листівочки і текстильні сердечка для дев"яти діток, які мешкають у дитячому будинку сімейного типу.





І сердечка))) їх можна повісити на ялинку)))


Для кожної дитинки своє сердечко і підписана листівочка, а ще трішки солодощів)))

Фотки погані, так як фотографувала пізно ввечері, перед запакуванням у коробку.

Гарного вам вечора!!!

А тим хто сьогодні святкує Різдво:

ТЕПЛИХ І ЗАТИШНИХ СВЯТ ВАМ, МОЇ ЛЮБІ!!!


4 коментарі:

  1. Юлічка, яка ж ти розумниця!!!!!!! Дуже гарні листівки та теплі серця!!!!!! Молодчинка)

    ВідповістиВидалити
  2. Юльчику, вони неймовірні! Листівочки такі, що кожну хочеться притиснути до себе, а сердечка, то просто немає слів! Ти велика молодчинка! А твоя добротаповернеться тобі сторицею!
    А різдвяний настрій і справді трохи залежить від погоди, але більше від нас самих! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, ты молодец! Так красиво получилось, празднично и тепло!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...