неділю, 29 грудня 2013 р.

Святкові подушки )))

Привіт!!
Читаю по ваших бложиках, що немає святкового настрою (((
Дуже снігу і морозцю невистачає.
Я стараюсь вдома оточувати себе підбадьорюючими речами.
От дошила подушки, які запланувала ще минулого року і вишивки до них зробила,та банально не встигла.
Ділюсь


Всього 4 штучки різних розмірів.
На четверту вишивки не знайшлося, але гарно підійшов сплетений гачком елемент із товстих ниток.
Вчуся гачкувати)))
Надіюсь оволодіти гачечком в новому році.



А це наша ялиночка)))
Купили в цьому році нову.
Під нею тарілочка від Олі з Бамбетлю, яку мені шкода використовувати за призначенням)) вона стоїть на гарній дерев"яній підставці.


І моя улюблена пуансетія!!!
Цю мені подарував чоловік цього року, а минулорічна хоч і зацвіла, але дуже стала маленькою.


Гарного вам вихідного!!!
І чудового святкового настрою!!!

16 коментарів:

  1. Яка краса у вас вдома! Поздоровляю тебе і твою сім"ю з наступаючими святами!

    ВідповістиВидалити
  2. Какие праздничные подушки получились!С такими милыми акцентами в доме сразу меняется атмосфера.Здорово!

    ВідповістиВидалити
  3. Як гарно! Клітинка, червона вишивка, пуансетія! Справжні новорічні атрибути :) З наступаючим Новим роком!

    ВідповістиВидалити
  4. Так затишно...ще на той диванчик-та з чашечкою гарячого шоколаду...)))))Класно!

    ВідповістиВидалити
  5. Твій чудовий святковий інтер'єр навіть мені настрій підняв :-))) Чудово! До вас точно свято вчасно прийде!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую вам, дівчатка!!! І вас з наступаючими святами!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Оце точно святкова атмосфера - як з американських фільмів! ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Яка краса!!!! Подушки безподобні!!!! Я теж вже давненько хочу собі придбати такі, оскільки шити не вмію. Гарно , умнічка!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Празднично получилось! Подушечки красивые! Так уютно на диванчике!:)

    ВідповістиВидалити
  10. Юля, очень нарядные подушечки!
    Атмосфера праздника!!!!
    С наступающим!

    ВідповістиВидалити
  11. Юлічка, неймовірно гарні подушки, із святковим настроєм та з таким домашнім теплом та затишком)))) З наступаючим Новим Роком, сонце!

    ВідповістиВидалити
  12. Юля, це неймовирний проект! Яка краса!

    ВідповістиВидалити
  13. Юля, дуже красиво та святково!

    ВідповістиВидалити
  14. так стильно і затишно. Мені серед літа - зими захотілось, ото дива!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...