вівторок, 21 січня 2014 р.

Кавові прихватки ♥ і отримані подарунки

Привіт, дівчатка!!!
Дякую вам за коментарі до попереднього посту)))
Насправді квадратики досить просто зшивати до купи (є один маленький секрет, який, напевно, зовсім і не секрет для професіоналів у печворку)
В нас почалась справжня зима))) Марк в захваті від снігу))) спеціально падає в глибокі замети і сміється)))
Сьогодні була в місті по справах і кругом ялиночки розбирають, аж сумно стало чомусь(( ми свою вирішили ще потримати тиждень-другий))

Кавові прихватки



Сфотографовані на газетці, яку подарувала мені моя люба подруга, велика любителька кави Оля з Бамбетлю)))
Покажу вам відразу і годинничок, який я отримала від Олі на ДН


(колажик взяла в Олі))) в неї дуже гарні фото)))
а це нове захоплення нашої декупажниці - біжутерія
Цей чарівний коник живе тепер у мене


Тут Оліна група ВКонтакті  Бамбетль, де можна роздивитись ще прикраси (в мене особисто очі розбігаються))))

Незабаром покажу новий блокнотик)))

Гарного вам вечора!!!

2 коментарі:

  1. Ох ця вже Юля, розхвалює на всі боки :)) Дякую тобі за чудові прихваточки, такі вже затишні вони! Кавова тема завжди актуальна:) Хай коник гарно старається і везе туди, куди ти захочеш!

    ВідповістиВидалити
  2. От ти вже лисичка, без діла ніколи не сидиш!!! І прихватки вже какові маєш :)
    Вітаю з такими гпрнющими подаруночками!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...