середу, 27 серпня 2014 р.

Обгорточки на паспорт ))

Привіт!!!
Як і обіцяла, стараюсь тримати бложик живим))
хоча останнім часом маю враження, що блоггер своє відживає, а йому на зміну приходять соцмережі та інстаграм.
Хоча ніде я себе не відчуваю так затишно як тут.
Дякую за це вам - моїм друзям і гостям!!!

Цей місяць багато роблю обгорток на паспорти))
от вирішила деякі вам показати, принаймні те, що вдалося сфотографувати на швидку (тому і якість фото не найкраща)






Ще похвалюсь новими гачечками)))
Дуже радують мене)))


А це мої хлопці, моє щастя,радість і любов))) Марку вчора виповнилось 4 роки!!!


Дякую, що забігаєте і коментуєте!!!
Гарного вам дня і миру усім нам!!!

7 коментарів:

  1. Ще раз вітаю Марчика з днем народженням! І...колись, де прикупила такій набір гачків?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ганусь!!! Гачки купила у Китаї. Ось тут http://ru.aliexpress.com/item/20pcs-set-Carbonize-Bamboo-Knitting-Needles-Aluminum-Crochet-Hooks-With-Purple-Bag/1933212969.html?promotionVersion=1

      Видалити
    2. а ти там часто замовляєш? я б до тебе приєдналась)

      Видалити
  2. Набір гачків реально крутий! Але не крутіший, зо двох братиків! ;-)
    Обкладинки стильні і на будь-який смак! Я так розумію, вони тверді - зроблені за принципом папки?
    Я, не в образу нікому, не розумію інста, точніше розумію його як вихвалялку своїм життям, а мені якось не дуже хочеться виставляти своє життя на широчезний загал.... Блог у мене в основному творчий - творчістю не ділитися не можна :-), то ж не думаю, що він відживе себе - можливо, рідше появлятися буду, але надіюся, що таки буду!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алін!!! Так. в основі обгорток - картон. А інстаграм теж може бути творчий))) я підписана на профілі, де дівчата показують свої процеси і готові вироби, це насправді цікаво))) а СВІЙ БЛОЖИК Я ТЕЖ НЕ ПОКИДАЮ)))

      Видалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...