неділю, 12 жовтня 2014 р.

Малий формат)))

Привіт!!!
Вперше за дуууже довгий час пишу вночі)))
У нас вже 12 жовтня)))
А вчора, тобто 11.10, у нас з чоловіком була 5 річниця шлюбу))
Він мені подарував дерев"яну свинку))) хе-хе)) чого б це свинку??
Ми якось особливо не святкували, провели звичний вечір вдома з дітками.
5 років тому йшов дощ, а сьогодні була така гарна погода.
Я пішла знімати прання на вулицю, вже темніло, але липи, які ростуть у нас під будинком, світилися, от так реально світилися, і було тихо-тихо, так ніби  час зупинився...

От я й розбалакалась)))
а хотіла просто обгорточки на паспорти показати))
роблю я їх цілими партіями, практично не фотографую, а ці мене своїм кольором зачарували і я вирішила, що треба)))





Тканинка на них - льон.
Люблю льон)))
А ще, нав"язуючи до весільної тематики, згодилась я зробити весільний альбом на замовлення.
Чекаю на фото з друку і почну)))
Хочу спробувати зробити щось нове і незвичне для себе, вийти із зони комфорту. Побачимо)))

Гарних снів вам!!!

8 коментарів:

  1. С годовщиной вас! Пусть любовь никогда не оставит ваш дом! Обложки нежные очень! Мне особенно с булочной понравилась - одно из моих любимейших сочертаний- коричневый и бирюза :-)
    А новое нужно пробовать обязательно! Пусть все получится!

    ВідповістиВидалити
  2. Юльчику, з річницею вашу чудову люблячу родину!
    Обкладинки дуже гарні, мені от дама на велику сподобалась)) Впевненна, що твій весільний альбомчик вийде неперевершенним і дуже "твоїм"))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлічка!!! Я все ще в пошуках того "мого")) дуже надіюсь, що альюом вдасться)))

      Видалити
  3. Вітаю з річницею! Дивлюся, що жовтень багатий на весілля :) У мене сьогодні перша річниця весілля :) Бажаю Вашій сім'ї чудових днів, сонячних ранків та теплих ночей! Миру Вам.

    Обкладинки вийшли такими милими і чудовими, і колір те, що треба! Чекатиму на весільний альбом :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Анічка!!! Вітаю і вашу сім"ю!!!! Жовтень чудовий місяць)))

      Видалити
  4. Вітаю вас з річницею "ячейки общества"!)))

    Обкладинки неймовірні!

    ВідповістиВидалити
  5. Ох, цей колір! І я в нього закохана! Обгорточки чудесні в тебе, що й казати!
    І я чекаю на фото для свого першого весільного альбому! Щось також страшнувато братися :)
    Вітаю вас з річницею! Цілком заслужено можете собою гордитися! Маєте два неймовірних досягнення за цей час! ;)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...