неділю, 2 листопада 2014 р.

Знову нагачкувалось - лавандовий набір)))

Привіт!!
Знову нічка і я тут пишу)))
Завтра вирішила доробити одне із замовлень і дала собі слово, що мене не засмокче віртуальна реальність)))
самі знаєте як буває, коли сідаєш пост написати і переглянути блоги своїх подруг)))

Хто слідкує за моїм інстаграмом, то вже знає, як мене захопило гачкування)) настільки захопило, що я взялась за одяг))

Лавадовий набір - це шапка, мітенки і снуд.
Думала називати  "лавандовий" чи ні, бо колір не зовсім такий вже лавандовий, але вирішила, що лаванда буває різна, навіть біла, тому чому б і ні)))




На увесь комплект пішло 250 г пряжі.
50% шерсть 50% акрил.
220 м 100г
Гачок 5,5/6,5

Тепер не змерзну точно)))
Спокійних снів,  друзі!!!


7 коментарів:

  1. Ооооооооооооооо як круто))))))))))
    дуже гарно!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Точно не змерзнеш :) мені подобається!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарно, Юль, і тобі пасує! Молодчина!

    ВідповістиВидалити
  4. Відчуваю, що ще трошки і буде нова кофтинка ;-)
    Молодець!

    ВідповістиВидалити
  5. Дійсно тебе затянуло))) Мені колір більше схожий на сливовий)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...