неділю, 24 травня 2015 р.

Косметички і мій поточний процес)))

Привіт!!!
Ну що ж, до кінця весни один тиждень...
як вона швидко промайнула...

Тому сьогодні швиденько покажу косметички, які шила ще у квітні для сестрички. Сердечка вишила сестра, моє лише оформлення.
Фото з телефону, тому вибачте за яість!!!!
Вперше йдучи фотографувати нову роботу забула фотоапарат.
Так буває, коли збираюсь на прогулянку із двома дітьми, щось обов"язково забуду)))
Косметички відразу забрала нова власниця, а вже просити назад для фотосесії було зовсім незручно))
Тому ось так)))


Мускарі для масштабу)))
Косметичка із синім меланжевим сердечком доволі велика.
Тканинка - бавовна з малюнком під печворк.





І мі й процес у гачкуванні.
Ширина ковдри 150 см і вона росте)))
навіть на даний момент кольорових зигзагів набагато більше, ніж на фото)))


І ще одна моя любов цієї весни - ось ці тюльпани. насправді вони мають такий брудно-рожевий колір, а який ніжний аромат...ммм...


І мій маленький пупсик, якому вже рік і три місяці)))
А час іде)))


Гарного вам вечора, друзі!!!
Бережіть себе!!!

5 коментарів:

  1. Боже мой, уже год и три! Поверить не могу - как быстро чужие детки растут! :) Пледик просто отпад - супер ярко и позитивно! Косметички отличные!

    ВідповістиВидалити
  2. гарнюні сердечка))))) ну а ковдра така - то моя мрія))))))) краса!!!!!!!
    може і я колись наважуся звязати)

    ВідповістиВидалити
  3. Юльчику. чудові фото і прекрасні косметички, а пледик взагалі неперевершенний (хочу і собі такий)))

    ВідповістиВидалити
  4. Як завжди суперові роботи!!! Тюльпани це також моя любов і саме в такому кольорі! )

    ВідповістиВидалити
  5. Дівчатонька!!! Дякую вам, рідненькі, за всі ваші слова!!! дуже - дуже приємно!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...