пʼятницю, 8 січня 2016 р.

В Новий рік з новими роботами))

Привіт, друзі!!!

З Новим роком вас та Різдвом Христовим!!!
Любові, щастя, здоров"я, миру!!!

Кожного року в першому пості я пишу свої творчі плани.
2015 був дуже плідним і практично виконав усі пункти, що мене не може тішити))

На цей рік я не буду тут писати чогось конкретного, бо вже маю замовлень на місяць вперід))
Хочу просто собі ( і вам)побажати творчого розвитку, йти вперід до своїх мрій!!!


А сьогодні кулінарочку хочу показати, яку я почала 31 грудня, а закінчила вже у новому році))

Формат А5.
150 ванільних зістарених аркуші (300 сторінок).
4 розділи.
На обгортці - льон, плетені бавовняні квіти та натуральне мереживо.
Вінтажні гудзички та чіпборд для декору.








Усі розділювачі оформлені в одному стилі, тому фото одне)))


Кулінарочка ПРОДАЄТЬСЯ.

Бажаю вам гарного дня і приємного подальшого святкування!!!
Бережіть себе!!

1 коментар:

  1. Зі святами, Здоровья та Миру в новому році! Гарний блокнот затишний та теплий, обожнюю такі речі!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...