понеділок, 8 серпня 2016 р.

Зигзагова ковдра

Привіт-привіт, друзі!!
Вже більше двох місяців у моєму блозі не з"являлись дописи і я вирішила, що потрібно брати себе в руки і щось із цим робити.

 Наше літечко так мчить, що ми за ним не встигаємо))

Активно готуємось до школи.
Марк йде у перший клас та музичну школу.
Тож пригод у нас попереду дуууже багато)))

А ще почалась гаряча пора заготовок - консервацій на зиму.
Так приємно домашні помідорки та огірочки розпихати по слоїках))

Кожного липня у мене вже традиція - боротися із різноманітними недов"язами.
Так от догачкувала я свою зигзагову ковдру!
Ура!

1,45 х 2,05 м. 63 кольорові полоски, 126 рядків. Пряжа - переважно акрил.










Кріселка власноруч виготовив мій чоловік.
А на останньому фото наша дівчинка - Ляля.
Дуже її любимо, а вона - нас))

Гарного вам останнього місяця літа!

1 коментар:

  1. Ковдра і так чудесна, а з таким пухнастим доповненням - взагалі очей не можна відірвати. )))

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...